مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه یک واحد صنفی با به‌کارگیری قطعات کهنه در تعمیر خودرو به اتهام تقلب جریمه شد، گفت: مکانیک متخلف توسط تعزیرات حکومتی همدان به سزای عمل خود رسید.
کد خبر: ۶۵۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۴ 19 September 2018
علیرضا حسن‌پور با اشاره به اجرای طرح نظارت بر پوشاک مدارس از جریمه ۵۷ میلیون ریالی برای واحد‌های متخلف در پایان طرح خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن‌پور اظهار کرد: این طرح توسط تعزیرات حکومتی از ۲۰ مرداد تا ۵ شهریور اجرا و ۱۷ واحد تولیدی متخلف شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی پوشاک مدارس از ۲۰ مرداد آغاز شد، تصریح کرد: در این طرح واحد‌های تولیدی پوشاک طرف قرارداد با مدارس بازرسی شدند و ۱۷ واحد دارای تخلفاتی از قبیل: گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و عدم نصب نرخ‌نامه بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها در کمترین زمان رسیدگی و متخلفین به پرداخت مبلغ ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال محکوم شدند. 

حسن‌پور اظهار کرد: شاکی خصوصی مدعی شده بود تعمیرگاه خودرو برخلاف فاکتور صادره قطعات کهنه را در تعمیر موتور خودرو به‌کار برده است.

وی تأکید کرد: شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت مبلغ ۲۰۸ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال به شاکی خصوصی محکوم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار